O mně

Ahoj, jmenuji se Kateřina. Těší me.

Jsem virtuální asistentka, která ti pomůže ušetřit čas, peníze a zefektivnit tvoji každodenní práci.

Vystudovala jsem Univerzitu Tomáše Bati, obor English for Business Administration, což mi umožnilo rozvíjet své komunikační dovednosti a osvojit si, jak řídit mezinárodní projekty.

Část svého života jsem strávila v e-shopu, kde jsem měla na starost dvě kanceláře a centrální nákup. Díky těmto zkušenostem jsem se naučila, jak efektivně organizovat práci, řídit týmy, koordinovat nákupní a administrativní procesy a zajistit, aby vše běželo hladce. Naučila jsem se také pracovat pod tlakem a hledat optimální řešení, která zlepší pracovní postupy.

Zakládám si na spolehlivosti, pečlivosti, pozitivním a osobním přístupu. Ráda přijímám nové výzvy a mám schopnost se rychle přizpůsobit různorodé práci.

Mým cílem je Vám usnadnit život a pomoci s každodenními úkoly, které Vás brzdí. Pokud potřebujete uvolnit ruce, neváhejte se na mě obrátit.

Těším se na spolupráci, která Vám ušetří čas i starosti.